tiistai 8. lokakuuta 2013

153.

Syysnautiskelua...


Blogilla jo yli 10 200 vierailua, vautsi :)!

Heh, joskus oikein itseäkin naurattaa millainen pikku nautiskelija oikein olen. Mutta mun mielestä elämästä pitää nauttia, niin arjen pikku asioista kuin isommista luksuksista silloin kun niistä pääsee nauttimaan. Tärkeintä on kuitenkin mun mielestä osata nauttia pikku jutuista ja ihan yksin. Mut mä olenkin mä, joku toinen on toisenlainen jne.

Tänään on ollu aamusta saakka niin TYLSÄ kostea harmaa syyspäivä ja kotiin tallustaessa töistä alkoi ripottelemaan ja lopulta satamaan oikein kunnolla. Ah, siis mikä ihana tekosyy poiketa tunnelmallisen kirpparin kautta hiplaamassa kaikenlaista pientä vintage-kivaa ja sitten leffavuokrauksen kautta kotiin, kaikki kynttilät palamaan, Ane Brunia soimaan (http://www.youtube.com/watch?v=u1fSSruXPCY) ja viltin alle!

IHANA Kirppis, joka on tossa Kaskenmäessä on todellakin aika ihana JA myös aika ihanan hinnakas...Mun ostokset mitä tarttui matkaan wanhanhenkinen harmaa villakangasjakku ja vihreät pyöreät helmiäiskiiltäväpintaiset korvikset ja samanlainen korvisriippari (josta olen maksanut joskus useamman kolikon) yhteensä 6€. Kalliimillaan tietyt vintage-vaatteet ylittivät 100euroa niin että paukkui, mutta toisaalta tuotteet olivat lähes käyttämättömiä merkkivaatteita tai laukkuja. IHANAAN on siis palattava uudestaan ja otettava kaveritkin mukaan. Suosittelen ehdottomasti kaikille, jotka tykkäävät persoonallisista jutuista ja vintage-tyyppisistä löydöistä niin sisustuksessa kuin vaatteissakin! Muutenkin tosiaan tunnelmaltaan kivasti sisustettu ja siisti kirppis.

Nyt leffa pyörimään ja rentoutumaan illaksi, koska huomenna ollaan vasta keskellä viikkoa ja pitää vielä jaksaa ahkeroida työmaalla ennen viikonloppua. Mutta sieltä se taas pikkuhiljaa hiipii vastaan taas, viikonloppukin.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti