keskiviikko 16. lokakuuta 2013

159.

Pakkausten uhri ja Halloweenhimoa!

Olen kyllä niin pakkausten uhri. Ruokakaupassa on mun mielestä oikeesti (jokaisen miehen painajainen.....) kiva käydä kun nykyään pakkaukset alkaa olla toinen toistaan kivempia! Hihi. Olen niin nainen, että välillä itseäkin oikein naurattaa! Mutta toisaalta, medianomi myyntialalla kiinnittää huomiota tuotteiden houkuttelevaan ulkoasuun, joten ei se väärin ole. Tylsempi ja rumempi myslipussi (ja tietysti epäterveellisempi krhm....) jää hyllyyn ihan samanlailla kun Lada autokauppaan. Toinen asia, mistä tulee hyvä mieli on Halloween. Nyt se taas lähestyy ja kaupassa on kaikkea hauskaa Halloween-sälää. Tosin täällä Suomessa sitä ei oikein osata kunnolla juhlistaa ja mahikset hyviin kemuihin kunnon puvuissa menee ihan ohi, mikä on tosi tylsää. Olin ystäväni kanssa Lontoossa pari vuotta takaperin juuri Halloweenin aikaan ja meno siellä oli ihan mieletöntä ja ihmisten puvut toinen toistaan mageempia ja oikeesti myös aika pelottaviakin. Maanalaisessa taisin istua jättikokoisen kaktuksen vieressä. Olisi niiiiiiiin kiva pitää jotkut oikein kunnon kemut kunnon naamiaisasuilla, harvemmin vaan saa jengiä innostumaan pukeutumaan oikeasti kunnolla. Mä olen muutenkin eniten jännäreiden ja kauhun ystävä elokuvissa niin siksikin varmaan ko. kekkeri uppoaa muhun hyvin. Suklaakurpitsapäitä tarttui siis väkisin mukaan...

Nyt on muuten kuulunut jälleen positiivista palautetta blogista niin läheltä kuin kauempaakin. Kiitos teille ja mukavaa kun käytte lukemassa! Harrastukseksi ja huviksihan mä tätä kirjoittelen ja väsäilen, mutta kiva huomata, että tykkäätte tutkia ja käydä lukemassa!

Mukavaa syksyistä keskiviikkoiltaa teille (huomenna tulee kuulemma jo ehkä lunta iiiiik....), mä jatkan tylsää arkista pyykki-iltaa!









Halloween Party Ideas - Pinterest

Halloween Party Costume Ideas - Pinterest





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti